Tuesday, December 8, 2015

I-QUIT

KAMI MEMBANTU ANDA SEPANTAS 7 HARI !!!

=======================================
.
Adakah anda ada AHLI KELUARGA yang merokok?
Atau anda SENDIRI adalah seorang perokok TEGAR?
Dah banyak kali cuba BERHENTI tapi GAGAL?
.
.

TUNGGU!!! Jangan putus asa , kami boleh BANTU ANDA!
Dapatkan I-QUIT - BERHENTI MEROKOK SEPANTAS 7 HARI

=========================
.
FUNGSI I-QUIT

- Menghilangkan selera merokok anda
- Membersihkan TAR dan NAKOTINA dalam badan anda
- Melegakan sistem pernafasan anda walaupun anda bukan seorang perokok
- Menyingkirkan toksin dalam badan
- Mengawal tekanan darah sekaligus menghilangkan stress
- Menstabilkan kadar gula dalam tubuh
- Menyelesaikan masalah nafas berbau

.
.

Satu-satunya solusi berhenti merokok berasaskan bahan semulajadi! 
Hanya semburkan formula I-QUIT kedalam mulut anda 3-4 kali sehari! 
Dalam 5 minit, Selera merokok hilang entah kemana.
RIBUAN PEROKOK TEGAR TELAH BERJAYA Sejak 2012.
.
.
======================================
TESTIMONI PENGGUNA I QUIT
======================================
.
DAH 4 BULAN TAK HISAP ROKOK“ 
11 Tahun saya menjadi perokok tegar. Hinggalah saya ternampak I-QUIT, saya pasang semula niat untuk berhenti merokok dan gunakan I-QUIT. Alhamdulillah, pada bulan Mei 2015 adalah bulan keempat saya hidup tanpa merokok. InsyaAllah I-QUIT memang sangat berkesan”
.
.
- Kamarul Ariffin (Kuala Lumpur)
BAU ASAP ROKOK PUN DAH TAK TAHAN" 
Cuma spray dalam mulut dan telan. 5 minit kemudian, selera merokok terbunuh dan bau asap rokok pun dah tak boleh. Memang I-QUIT ni lain macam. Kemana-mana pergi pun saya bawa I-QUIT. Dari sehari dua kotak sekarang sehari 5 batang pun tak sampai. Bulan Jun 2015 saya akan berhenti merokok terus sempena hari kelahiran saya. Dengan I-QUIT, saya yakin 100% insyaAllah."
.
.
- Rizal (Melaka)
Cuma SPRAY & TELAN SAHAJA!


====================
BERAPA HARGA?
====================

Cuma RM100(SM) RM105(SS) FREE postage
Ada Niat. Ada Kesungguhan. I-Quit Bantu Permudahkan

========================
CARA ORDER/PERTANYAAN
=======================
WHATSAPP 'I QUIT' KE 0105082218
.
.

TUNGGU APA LAGI???? Jangan di kasi lama....
.
JOM BERHENTI MEROKOK DEMI KESIHATAN ANDA DAN KELUARGA!
DAPATKAN I-QUIT SEGERA! BERTINDAK SEKARANG!





No comments:

Post a Comment